صدای مشاور تحصیلی

این وبلاگ در ارتباط با ثبت نام آزمون تیزهوشان ُ نمونه دولتی -دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

  • ۰
  • ۰

 ثبت نام آزمون نظام مهندسی 96 - 95

 

ثبت‌ نام آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان آغاز شد.

 

آزمون نظام مهندسی سالی دو بار در شهریور و اسفند هر سال برگزار می شود . کلیه کارشناسانی که دارای مدرک مهندسی در هر یک از رشته های فوق هستند با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در این آزمونها هستند . برای اینکه مطمئن شوید مدرک شما با رشته های فوق مرتبط است می توانید به واحد عضویت سازمان نظام مهندسی استان خود مراجعه نمایید . تمامی استانهای کشور دارای سازمان نظام مهندسی هستند .پس از آنکه مطمئن شدید رشته شما مورد قبول است و سه سال هم از زمان فارغ التحصیلی تان گذشته باید عضو سازمان شده و خود را برای آزمون دوره بعدی آماده کنید .

 

قبولی در این آزمون مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت با قبولی در این آزمون شما می توانید پروانه اشتغال بکار در حرفه مهندسان کسب نمایید و بواسطه آن به عنوان کارشناس سازمان نظام مهندسی در امور نظارت ساختمانها و یا طراحی و نظارت ساختمانهای استان خود فعالیت کنید . چنانچه اشتغال فعلی تان طوری است که اصلا و ابدا فرصت کار در زمینه جدید را ندارید می توانید به شرکت های حقوقی . معتبر سهمیه تان را اجاره دهید .و مبلغ خوبی را در ازای اجاره سالانه پروانه خود کسب نمایید . البته اگر بتوانید خودتان با پروانه تان کار کنید که خیلی بهتر است . بسیاری از دوستان و همکاران با ما تماس می گیرند و اظهار می دارند که مثلا 10 سال یا 15 سال از زمان فارغ التحصیلی شان گذشته ولی از وجود چنین سازمانی بی خبر بوده اند . توصیه ما به همه دوستان این است که با توجه به اجباری شدن رعایت مقررات ملی ساختمان هر چه زودتر به کسب پروانه اشتغال بکار مهندسی فکر کنند و خود را برای دوره بعدی آماده کنند .


 

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت در آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان سال‌ جاری می‌رساند، طبق هماهنگی‌های بعمل‌ آمده با شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری برگزاری آزمون‌های حرفه‌ای، آزمون‌های مذکور در رشته‌های :

 

 

عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)

معماری (طراحی، نظارت و اجرا)

تاسیسات مکانیکی (طراحی و نظارت)

تاسیسات برقی (طراحی و نظارت)

نقشه‌برداری

 

 

آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 19 و 20 اسفند‌ ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.


با توجه به محدودیت زمان ثبت نام، به تمام داوطلبان محترم توصیه می‌شود که به تدریج تا پایان مهلت تعیین شده اقدام نموده و ثبت‌ نام خود را به روزهای پایانی موکول ننمایند.

 

 

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره

 

 ثبت نام آزمون نظام مهندسی 95 با سامانه صدای مشاور

 

به شماره9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی