صدای مشاور تحصیلی

این وبلاگ در ارتباط با ثبت نام آزمون تیزهوشان ُ نمونه دولتی -دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

  • ۰
  • ۰

مدارس‌ نمونه‌ مدارسی است که‌ با گزینش‌ دانش‌ آموزان‌ مستعد و دعوت‌ از معلمان‌ کارآمد و تأمین‌ امکانات‌ مناسب‌تر موجبات ارتقای‌ آموزشی‌ دانش‌آموزان‌ مناطق‌ محروم‌ را فراهم‌ می‌آورد. اولین شرط برای ثبت نام در این مدارس آزمون ورودی است که توسط استان‌ها برگزار می‌شود.

 

دانش‌آموزانی که برای پایه هفتم شرکت می‌کنند حداقل معدل ۱۵ را دارا باشند- با توجه به ظرفیت این مدارس تعداد افراداز بالاترین نمره قبولی انتخاب می‌شوند. برای قبولی درآزمون ورودی مدارس نمونه دولتی باید به بهترین منابع آموزشی وکتاب ها دسترسی داشته باشید.

 

از جمله مزایای مدارس نمونه دولتی:

1-به دانش‌آموزان با توانایی بیشتر و هوش بالاتر توجه بیشتری میشود و از هدر رفتن استعدادهای درخشان این بچه هاتاحدودی جلوگیری میشود - با توجه به اینکه اگرآموزش های ویژه ای هم برایشان در نظر گرفته شود در شکوفا شدن هر چه بیشتر خلاقیت این دانش آموزان خیلی تاثیر خواهد داشت .

2-دانش آموزان ما دارای سطح فکری و توانایی ذهنی در سطوح مختلف هستند . اگر دو دانش آموز با توانایی ذهنی متفاوت در یک مدرسه عادی قرار گیرند-  دانش آموز با ضریب هوشی بالا به پای دانش آموز با ضریب هوشی پایین میسوزد! یا دانش آموز با ضریب هوشی پایین دچار افسردگی میشود.


آزمون نمونه دولتی هر ساله برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی برگزار می شود. ثبت نام این آزمون در تاریخ مشخصی انجام میشود و نتایج دو الی سه هفته بعد از آزمون اعلام میشود . ورود دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی منوط بر قبولی در این آزمون می باشد. ثبت نام مدارس نمونه دولتی  96 از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی و در دو پایه صورت میگیرد: ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم به هفتم و ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم

 

آزمون نمونه دولتی  96 بصورت کشوری در همه استان ها برگزار می شود که همه داوطلبان شرکت کننده در آزمون نمونه دولتی  باید در جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی حضور داشته باشند و پس از اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی 96- درصورت کسب نمره قبولی در آزمون نمونه دولتی میتوانند در مدارس نمونه دولتی  ادامه تحصیل بدهند. داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی باید از منابع آزمون نمونه دولتی آگاهی یافته و با آمادگی مناسب در آزمون نمونه دولتی 96 شرکت کنند.


میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام نمونه دولتی 96

 

با شماره 9099071611

 

با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد از 8 صبح تا 12 شب تماس بگیرید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی