صدای مشاور تحصیلی

این وبلاگ در ارتباط با ثبت نام آزمون تیزهوشان ُ نمونه دولتی -دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

  • ۰
  • ۰
کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه کارنامه‌ای است که برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال 1395 که براساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته اینترنتی اقدام نموده‌اند، صادر شده است و نشانگر ردیف نهایی هر داوطلب در رشته انتخابی و آخرین ردیف نهایی پذیرفته شده در سهمیه مربوط باشد.

 

 

کارکرد کارنامه سبز چیست؟


پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 95 با دو دسته از داوطلبان طرف هستیم. یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و تمایلی به ثبت‌نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

 

 

 

اینگونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند. دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خودشان رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند، که این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور دهند.

عده ای بودند که الان قبول شده اند ولی از رشته محل قبولی خود رضایت کافی را ندارند و باید به سراغ کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه بروند.

دو دسته افراد داریم:

یکی افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و تمایلی به ثبت نام ندارند و از طرف دیگر نمی خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند .

اینگونه افراد می توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند. دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خودشان رضایت ندارند و می خواهند در با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب های پایینی انتقالی بگیرند. که این این افراد هم می توانند درخواست بررسی انتخاب های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش دهند.



زمان ثبت نام کنکور سراسری 96 - دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 96 - تخمین رتبه کنکور سراسری 96 - زمان برگزاری کنکور سراسری 96 - برنامه ریزی کنکور 96- منابع آزمون کنکور سراسری-انتخاب رشته کنکور سراسری 96-تکمیل ظرفیت - معرفی رشته های کنکور سراسری - نمونه کارنامه کنکور سراسری -لیست رشته های کنکور سراسری - نقل و انتقالات کنکور دانشگاه ازاد - ثبت نام فرهنگیان-کارنامه سبز-ثبت نام کنکور سراسری 96 -تاریخ برگزاری کنکور سراسری ریاضی-تاریخ برگزاری کنکور سراسری تجربی-تاریخ برگزاری کنکور سراسری هنر-تاریخ برگزاری کنکور سراسری زبان-تاریخ برگزاری کنکور سراسری انسانی-شرایط ثبت نام کنکور سراسری 96

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی