صدای مشاور تحصیلی

این وبلاگ در ارتباط با ثبت نام آزمون تیزهوشان ُ نمونه دولتی -دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

  • ۰
  • ۰

هدف از تاسیس دانشگاه علمی - کاربردی، فراهم کردن موجبات مشارکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی در امر تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز کشور به نحوی است که فارغ التحصیلان هر یک از موسسات تحت نظارت این دانشگاه بتوانند برای کاری که به آنها محول شده یا خواهد شد، دانش و مهارت لازم را کسب کنند.

منظور از دوره‌های علمی- کاربردی، دوره‌هایی است که با هدف ارتقاء دانش افراد و ایجاد مهارت‌های لازم و به فعلیت رساندن استعدادهای نهفته در ایشان تعلیم داده می‌شود و دانش آموختگان را برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار در مشاغل گوناگون آماده کرده و توانایی آنان را برای انجام کاری که به آنها محول شده است تا سطح مطلوب افزایش می‌دهد. مقطح تحصیلی بیانگر طول مدت تحصیل و نوع مدرک اعطایی در پایان تحصیل می‌باشد که شامل کاردانی (فوق دیپلم) و کارشناسی (لیسانس) است.آزمون دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مقطع کاردانی در 5 گروه آزمایشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، صنایع غذایی، مدیریت و خدمات اجتماعی و هنر برگزار می‌گردد.این دانشگاه دارای 31 واحد استانی و نزدیک به 1000 مرکز آموزشی در سطح کشور است و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به دو روش ترمی و پودمانی با آزمون های مجزا دانشجو می پذیرد. آموزش ها در مراکز آموزشی مورد تأیید انجام شده و واحدهای استانی وظیفه نظارت و هماهنگی این مراکز را بر عهده دارند.

 



برای مشاهده دانشگاه علمی کاربردی ، رشته های دانشگاه علمی کاربردی ،ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ،علمی کاربردی،رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران ، زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95-96 ، دانشگاه علمی کاربردی کرج ،دانشگاه علمی کاربردی اسلامشهر ،ثبت نام علمی کاربردی ،ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 95-96 ، دفترچه علمی کاربردی ،ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ،دفترچه علمی کاربردی 95-96 کلیک کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی