صدای مشاور تحصیلی

این وبلاگ در ارتباط با ثبت نام آزمون تیزهوشان ُ نمونه دولتی -دانشگاه آزاد، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد شما می توانید جهت مشاوره و ثبت نام با شماره 9099071611 با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

  • ۰
  • ۰
یکی از بزرگترین دغدغه های ذهنی داوطلبان این است که به چه روشی باید برای کنکور، درس بخوانند . برای مطالعه ی صحیح ، افراد ، روش ها و فاکتور های متفاوتی را برا ساس ویژگی های جسمی و روانی خود رعایت می کنند اما مهتم ترین آن ها رعایت 3 نکته است :


1- داشتن هدف : داشتن هدف به شما انگیزه ی حرکت می دهد و مهمترین عامل برای کسب موفقیت می باشد. وقتی به هدفتان نگاه می کنید انگیزه ی شما برای تلاش و کوشش، مضاعف می شود و این بهترین دستاورد داشتن هدف است. شما امسال یک هدف بزرگ دارید، پس برای رسیدن به آن باید تمام همت خود را به کار بگیرید.


2 -برنامه ریزی صحیح: برای رسیدن به هدف باید برنامه ریزی صحیح داشته باشید. (شامل برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) بدون برنامه ریزی صحیح تلاش های شما نتیجه ی مطلوب نخواهد داشت. برنامه ریزی صحیح، مدیریت زمان را در اختیار شما قرار می دهد و شما را از سردرگمی رها می سازد، مسیر رسیدن به هدف را روشن می سازد و هر زمان شما را متوجه می سازد که تا رسیدن به هدف چه فاصله ای باید طی کنید.

3- آشنایی با روش های صحیح مطالعه : یادگیری به دنبال یک فرایند علمی در فرد حاصل می شود. بنابراین برای یادگیریِ بهتر باید با اصول و فنون صحیح یادگیری آشنا شوید.


برای مشاهده نمونه کارنامه کنکور سراسری کلیک کنید .


کارنامه برخی از رتبه های برتر :

 

درصد های رتبه 1 رشته تجربی ( کنکور 95)

زبان و ادبیات فارسی : 89.4

زبان عربی :87.3

فرهنگ و معارف اسلامی :92.9

زبان انگلیسی :91.4

زمین شناسی:84.4

ریاضی :90.4

زیست شناسی :93.8

فیزیک :91.1

شیمی :96.8 

 

درصد های رتبه 4 ریاضی (کنکور 95)

 

ادبیات فارسی :76

عربی :

89.9

معارف :77.4

زبان :82.7

ریاضیات :78.2

فیزیک :97.1

شیمی :84.8

 

منبع : چگونه رتبه زیر 1000  بیاوریم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی